Thursday, November 18, 2010

budak baru nk ber'blog...

mlm neyh agak membosankan..so aq teringat larh kawan kuh sume da ad blog..tiyap kali on9 aq msti nk bce blog owg..so ntah cm mn ntah..aq pown teringin nk wt blog..myb kart cni aq leyh luah kan sume aq yang aq rase tanpa ad owg kecik aty ngn kate2 aq..haha..ad larh jugak 'beshfwen' aq NORLIYANA RADZALI  menyuarakan 'ble ko nk wt blog..'aq cakap aq xberminat...tapi kesudahan nye aq sendiri yang wt blog neyh..huhu..keyh larh smp sini dlu larh aq crete first cite kart blog neyh yea..

8 comments:

  1. perghhhh gila terharu bangga gila B*** aku nama aku diabadikan di blog orangg ..
    hhahaha !
    selamat berbelogg yeahhh .
    exploree jangan tak exploree ..
    sila jangan MALAS .. ;))

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    aq kan da ckp,,
    aq nk BERGURU ngn ko sal blog neyh..
    so,,
    jgn larh nk kedekut ilmu ngn aq eyh..
    hihi..
    ;)

    ReplyDelete
  3. ada tak aku cakap yang aku nak ajar?
    hhahaha ..
    anytime anywhere bebehh , SEDIA mencurahkan ilmu baktii .. cewwaaahhh ! ;)

    ReplyDelete
  4. huhuhu..
    okeyh..
    t tlg larh yea..
    hihi..

    ReplyDelete
  5. bab gedikkk menggedikk memang serah kat kaw .
    takpe aku pahamm
    ;)

    ReplyDelete
  6. ah ko..
    ko pown sme ..
    ko larh byk mengajar aku sal gedik neyh..
    sume angkare ko..
    hahahhaahha..

    ReplyDelete
  7. da pengsan da..?
    jom g hospital nk..??
    hahaha..
    tp nk tny dlu..
    sakit ap..?
    sakit jiwa eyh..?
    tampoi kew tnjung rmbutan..??
    ;)

    ReplyDelete